Menu
Uitklappen
Inklappen

Wil je voor of na de zomer starten met deze opleiding?

Start voor de zomer

Iedere zomer actualiseren wij het opleidingsaanbod. Het studieprogramma kan bijvoorbeeld herzien worden. Hieronder kun je met behulp van de knop aangeven of je de opleidingsvariant van voor de zomer wilt bekijken.

Start voor de zomer

Eerstvolgende startmomenten

12-04-2021, E-learning

E-learning, Inschrijven

15-04-2021, Drachten

Avond, Inschrijven

HBO Bachelor Rechten specialisatie Expert Wmo

NVAO-geaccrediteerde HBO Bacheloropleiding

Vakgebied

Juridisch

Opleidingsniveau

HBO Bacheloropleiding

Erkenning

NVAO geaccrediteerd

Meer informatie

Download brochure

Wil je dit met iemand delen?

Mail door

Incompany volgen?

Meer informatie

Fiscale scholingsaftrek

Meer informatie
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Wanneer je werkzaam bent als jurist binnen een gemeente, dien je bekend te zijn met de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo). Je weet exact de juiste beleidskeuzen te maken om burgers zolang mogelijk te laten functioneren binnen onze samenwerking. Tijdens deze specialisatie leer je actuele kennis en kunde om dit en de meest actuele wet- en regelgeving rondom de Wet Wmo onder de knie te krijgen. Tevens ontwikkel je vaardigheden om een compleet onderbouwd advies te geven aan de burger en je organisatie. Dit leer je door onderwerpen te behandelen als bestuursrecht, arbeidsrecht en ondernemingsrecht.

Resultaat

  • Je ondersteunt gemeenten door hen te adviseren op het gebied van het Wmo-beleid
  • Na succesvolle afronding ontvang je het officieel erkende Bachelorgetuigschrift Bachelor HBO - Rechten

Waarom NCOI?

  • Voor werkenden: opleidingen die goed te combineren zijn met werk en privé
  • Flexibel: meerdere startmomenten op meerdere locaties per jaar
  • Begeleiding: topdocenten uit de praktijk en een persoonlijke studiebegeleider
  • Kwaliteit: hoog aangeschreven bij werkgevers én geaccrediteerd door de NVAO

Opbouw van de opleiding

De HBO Bachelor Rechten specialisatie Expert Wmo is speciaal ontwikkeld voor werkenden. De opleiding bestaat uit 3 fases en een afstudeerfase. Per fase volg je meerdere modules. Het programma biedt een aantrekkelijke combinatie van vakinhoud en vaardigheden. Om succesvol te zijn in de praktijk dien je namelijk niet alleen te beschikken over vakkennis, maar zijn juist ook praktische vaardigheden van belang.

Je werkt, afhankelijk van je studievariant, aan 1 of 2 modules op hetzelfde moment, daardoor houd je focus. Dat werkt prettig en is heel overzichtelijk. Je kunt kiezen uit meerdere studievarianten. Studeer je 's avonds, dan volg je wekelijks een bijeenkomst van 3 uur. Als je de dagstudie volgt, heb je om de week 2 bijeenkomsten die samen 1 dag duren. Ook kun je kiezen (delen van) de opleiding online te volgen.

Per fase werk je vervolgens aan een integrale opdracht en een praktijkprogramma waarin je de concrete toepassing van de opleiding verwerkt in een portfolio. Je sluit de opleiding af met een praktische afstudeeropdracht. Je afstudeeropdracht bestaat uit een onderbouwd advies dat gebruikelijk is binnen je beroepspraktijk.

Tijdens je gehele studie heb je een persoonlijke studiebegeleider als vaste contactpersoon voor alles waar je tijdens je opleiding tegenaan loopt.

Praktijkgericht

Als je een baan hebt die aansluit op je opleiding, dan maak je opdrachten in je eigen werkomgeving. Zo doe je ervaring op met de onderwerpen uit de opleiding.

Ligt je werk niet in het verlengde van de opleiding? Dan kun je toch deelnemen. Je loopt dan stage, zodat je ervaring kunt opdoen in het vakgebied. Je kunt je stage combineren met het afstuderen, maar je kunt ook eerder in de opleiding stage lopen.

Gunstige financiering

Betaal je het programma zelf? Dan kun je gebruikmaken van het levenlanglerenkrediet, een aantrekkelijke studiefinanciering voor volwassenen. Daarmee kan iedereen tot 55 jaar de opleidingskosten grotendeels door de overheid laten financieren. Kijk op levenlanglerenkrediet (LLLK) voor meer informatie of neem contact op met onze opleidingsadviseurs.

Subsidie

Je werkgever komt op basis van deze opleiding mogelijk in aanmerking voor subsidie praktijkleren (SPL). Dat is een vergoeding van maximaal € 2.700,- per persoon per jaar, gedurende de looptijd van de regeling. Zie Subsidie Praktijkleren voor meer informatie.

Klassikaal, e-learning of virtual classroom

Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Behoefte aan meer flexibiliteit? Met de lesvariant e-learning studeer je in je eigen tijd en in je eigen tempo op afstand. Je wordt online begeleid door een ervaren docent. Voor de unieke combinatie van beide lesvarianten kies je voor virtual classroom. Hierbij volg je de lessen op vaste tijdstippen, met een docent én digitaal. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.

Doelgroep

Je hebt de ambitie of je bent reeds werkzaam met de Wet Wmo. Je wilt graag gemeenten uitstekend adviseren omtrent maatschappelijke ondersteuning.

Deze Bachelor kun je volgen als je een diploma HAVO, VWO of MBO-niveau 4 hebt. Heb je geen van deze diploma’s? Dan kun je ook instromen met een 21+ toets. Zie Hogeschool NCOI voor meer informatie.

Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma

Programma

In de eerste fase leg je de basis voor je studie Bachelor HBO - Rechten. Wat je in deze eerste fase leert is herkenbaar, waardoor je het meteen in je werk kunt toepassen. In de tweede fase kies je een keuzeprogramma over een onderwerp dat je interesseert. Het gewenste HBO Bachelorniveau bereik je in de derde fase. In de afstudeerfase komt alles wat je in de opleiding geleerd hebt samen. In deze fase heb je veel 1-op-1-contact met je docenten. Zij adviseren je, waardoor je het praktijkprogramma en de afstudeeropdracht goed kunt afsluiten. Je afstudeeropdracht bestaat uit een onderbouwd advies dat gebruikelijk is binnen je beroepspraktijk.

Programma 240 EC

De Bacheloropleiding bestaat uit 240 EC (studiepunten). Het programma is opgedeeld in 3 fases en een afstudeerfase. In elke fase behaal je 60 EC. Elke fase bestaat uit modules waarin steeds een onderwerp centraal staat.

Fase 1

  • Inleiding recht 8 EC
    (6 bijeenkomsten)
    • Bronnen van het recht
    • Algemene juridische basisbegrippen
    • Inrichting van het Nederlands koninkrijk
    • Processen van wet- en regelgeving
    • Doorwerking van het internationale recht
    • Civiel recht, bestuursrecht en strafrecht
    • Trias Politica: wetgevende, uitvoerende en rechtsprekende macht
    • Organisatie van de rechterlijke macht en rechtspraak
  • Juridisch procesmanagement 8 EC
    (4 bijeenkomsten)
    • Juridisch argumenteren
    • Besluit en beschikking schrijven
    • Bezwaar- en beroepschrift schrijven
    • Opstarten en verloop van een civiele procedure
    • Dagvaarding en verzoekschrift schrijven
    • Conclusie van antwoord en verweerschrift schrijven
    • Executie, beslag en dwangmiddelen
  • Strafrecht 8 EC
    (6 bijeenkomsten)
    • Inleiding straf(proces)recht
    • Grondslagen en normen van het materiële strafrecht
    • Voorbereidend onderzoek, vervolging en onderzoek ter terechtzitting
    • Dagvaarding en tenlastelegging
    • Opzet, schuld en causaliteit
    • Vonnis en sancties
    • Het aantekenen van hoger beroep en in cassatie gaan
    • Straf(proces)recht in Europees en internationaal verband
  • Privaatrecht 8 EC
    (6 bijeenkomsten)
    • Kernaspecten van vermogens- en goederenrecht
    • Rechtshandeling en overeenkomst
    • Nakoming en niet-nakoming
    • Verzuim, ingebrekestelling en schadevergoeding
    • Vertegenwoordiging
    • Overdracht
    • Eigendom en beperkte rechten
    • Verbintenissen in het algemeen
    • Onrechtmatige daad
  • Juridisch dossiermanagement 8 EC
    (4 bijeenkomsten)
    • Opzetten van een juridisch dossier
    • Voorbereiding op de procesvoering
    • Privacybewaking
    • Termijnmanagement
    • Termijnbewaking
    • Digitalisering in de juridische praktijk
    • Digitaal dossiermanagement
    • Werk en tijd organiseren
  • Juridische vaardigheden 8 EC
    (4 bijeenkomsten)
    • Lezen en interpreteren van regelgeving en rechtspraak
    • Gebruik van juridische bronnen
    • Juridisch taalgebruik
    • Schriftelijke vaardigheden
    • Lezen en begrijpen jurisprudentie
    • Gebruik juridische database
  • Integrale opdracht 6 EC
    • Toepassing van de modules uit deze fase in een praktische afsluitende opdracht
  • Praktijkprogramma 6 EC
    • Portfolio met de voortgang van je persoonlijke en professionele vaardigheden die je ontwikkelt in de praktijk

Fase 2

  • Wmo Beleid 8 EC
    (6 bijeenkomsten)
    • Inleiding Wmo en beleid
    • Beleid en (f)actoren van invloed
    • Het juridisch kader waarbinnen de Wmo zich bevindt
    • Gemeentelijk beleid en de gemeentelijke verordening
    • Wmo in het stelsel zorg en welzijn
    • Aanpalende wet- en regelgeving
    • Financiële stromen
    • Beleidsontwikkeling, -implementatie en -uitvoering
    • Beleidsontwikkeling
    • Implementatie
    • Burger- en cliëntparticipatie
    • Integraliteit
    • (Interdisciplinair) samenwerken
    • Terug naar de bedoeling
    • Wmo beleid in het nu
    • - Politieke ontwikkelingen
    • Beleidsteksten
    • Beleidsevaluatie
    • Ontwikkelingen en innovatieve initiatieven: gluren bij de buren
    • Kansen en bedreigingen
    • Jurisprudentie
    • De invloed van jurisprudentie op beleid
  • Sturing en Innovatie in het Sociaal Domein 8 EC
    (6 bijeenkomsten)
    • Strategie en koersbepaling
    • wat is je doel
    • kansen en bedreigingen
    • Waarop ga je sturen
    • Sturingsinstrumenten
    • Grip op financiën
    • P&C-cyclus
    • effecten
    • risico
    • Data
    • Keteninformatie
    • Regie op contractmanagement
    • meten en monitoren
    • Innoveren en verbeterplannen
    • creativiteit
    • ondernemend
    • het avontuur aan durven gaan en verantwoordelijkheid nemen
    • Integrale benadering
    • belangen
    • interventies
    • Best practice
  • Samenwerken in ketens en netwerken 8 EC
    (6 bijeenkomsten)
    • Netwerk- en ketensamenwerking
    • Kenmerken van succesvolle netwerksamenwerkingsverbanden
    • Het ontstaan van verhoudingen en sturingsmechanismen
    • Improvisatiemaatschappij
    • Verschillende netwerken waarmee organisaties te maken hebben
    • Inzicht in je eigen netwerk
    • Netwerk versus keten
    • Zelf netwerken en rol van social media
    • Implementatie van ketensamenwerking
    • Visie op ketensamenwerking
    • Uitgangspunten en voorwaarden voor succesvolle ketensamenwerking
    • Stakeholders- en krachtenanalyse
    • Taken, rollen en belangen binnen een ketensamenwerking
    • Ketendoelstellingen versus te realiseren effecten
    • Inzicht in tegenstrijdige belangen
    • Initiëren: initiatief nemen en pakken
    • Ketenfinanciering en -informatisering
    • Risicoanalyse
    • Borging van ketensamenwerking
  • Compliance en ethiek 8 EC
    (6 bijeenkomsten)
    • Ethisch handelen in de rechtspraktijk
    • Tuchtrecht
    • Compliance
    • IT, informatiemanagement en recht
    • (Wetgeving rond) IT en privacy
    • Auteursrecht en eigendom op internet
  • Ondernemingsrecht 8 EC
    (6 bijeenkomsten)
    • Ondernemingsvormen, waaronder bv, nv, stichting en vennootschappen
    • Fusie en splitsing
    • Geschillenregeling en het recht van enquête
    • Jaarrekeningen
    • (Bestuurders)aansprakelijkheid
    • Ontbinding en vereffening
    • Vertegenwoordiging
  • Bestuursrecht 8 EC
    (6 bijeenkomsten)
    • Algemene wet bestuursrecht (Awb)
    • Bestuursorganen en bevoegdheden
    • Bestuursrechtelijke begrippen
    • Besluitvorming(sprocedure)
    • Algemene beginselen van behoorlijk bestuur
    • Verkeer tussen burgers en bestuursorganen
    • Handhaving
    • Bezwaar en beroep
  • Integrale opdracht 6 EC
    • Toepassing van de modules uit deze fase in een praktische afsluitende opdracht
  • Praktijkprogramma 6 EC
    • Portfolio met de voortgang van je persoonlijke en professionele vaardigheden die je ontwikkelt in de praktijk

Fase 3

  • Arbeids- en sociaal recht 12 EC
    (6 bijeenkomsten)
    • Arbeidsrecht en socialezekerheidsrecht
    • Arbeidsovereenkomst en cao
    • Collectieve acties (waaronder het stakingsrecht)
    • Medezeggenschapsrecht
    • Actualiteiten ontslagrecht
    • Sociale zekerheid
    • Regelingen voor werkloosheid en arbeidsongeschiktheid
  • Contractenrecht 12 EC
    (6 bijeenkomsten)
    • Verdieping in overeenkomsten(recht)
    • Koop en ruil
    • Koop op afstand
    • Schenking
    • Huurrecht en huurovereenkomst
    • Overeenkomst van opdracht en aanneming van werk
    • Vaststellingsovereenkomst
    • Verzekeringsrecht
  • Verdieping bestuursrecht 12 EC
    (6 bijeenkomsten)
    • Decentralisatie
    • Provincie, gemeente en waterschappen
    • Vreemdelingenwet
    • Wet openbaarheid van bestuur
    • Ruimtelijke ordening
    • Onteigening
    • Planschade en nadeelcompensatie
    • Crisis- en herstelwet
    • Omgevingsrecht
  • Gespreksvoering in de juridische praktijk 8 EC
    (4 bijeenkomsten)
    • Opbouw en introductie van het gesprek
    • Structureren van juridische gesprekken
    • Doorvragen en feiten checken
    • Het slechtnieuwsgesprek
    • Omgaan met weerstand in de juridische praktijk
    • Mediation en conflicthantering
    • Interculturele communicatie
    • Overtuigend argumenteren
  • Juridisch onderzoeken 4 EC
    (4 bijeenkomsten)
    • Planmatige aanpak van juridisch onderzoek
    • Inkaderen van juridische vraagstukken
    • Methodisch en systematisch werken
    • Selecteren en structureren van juridische data
    • Feiten checken, objectiveren en conclusies trekken
    • Praktische rapportagevaardigheden
  • Integrale opdracht 6 EC
    • Toepassing van de modules uit deze fase in een praktische afsluitende opdracht
  • Praktijkprogramma 6 EC
    • Portfolio met de voortgang van je persoonlijke en professionele vaardigheden die je ontwikkelt in de praktijk

Afstudeerfase

  • Praktijkprogramma 30 EC
    • Portfolio met de voortgang van je persoonlijke en professionele vaardigheden die je ontwikkelt in de praktijk
  • Afstudeeropdracht 30 EC
    • Praktische afstudeeropdracht, waarmee je je opleiding afrondt

Fase 1

Tijdens deze fase leer je een bezwaar- en beroepschrift schrijven en ga je aan de slag met de kernaspecten van vermogens- en goederenrecht. Daarnaast richt je je op het opzetten van een juridisch dossier.

Fase 2

In deze fase leer je alles over het juridisch kader en het implementeren van de ketensamenwerking. Ook verdiep je je in ondernemingsvormen waaronder vennootschappen.

Fase 3

Alles met betrekking tot arbeidsrecht en socialezekerheidsrecht leer je in deze fase. Daarnaast ontwikkel je vaardigheden voor het structureren van juridische gesprekken en hoe je omgaat met weerstand in de juridische praktijk.

Afstudeerfase

In de laatste fase verzamel je alles wat je geleerd hebt in je portfolio. Daarnaast werk je aan je afstudeeropdracht, waarmee je wat je geleerd hebt aan je praktijk koppelt. Je toont in deze fase aan op HBO Bachelorniveau te functioneren.

Erkend HBO Bachelorgetuigschrift

Als je alles met succes hebt afgerond, ontvang je het officiële Bachelorgetuigschrift ‘Bachelor HBO - Rechten’ met als aantekening op de cijferlijst Expert Wmo. Je mag dan de graad LLB (Bachelor of Laws) voeren. Deze opleiding is officieel geaccrediteerd door de NVAO en voldoet daarmee aan alle strenge eisen die gelden voor Bacheloropleidingen. Je ontvangt van NCOI een internationaal erkend Bachelorgetuigschrift met hoge waarde op de arbeidsmarkt.

Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning

Wil je voor of na de zomer starten met deze opleiding?

Iedere zomer actualiseren wij het opleidingsaanbod. Het studieprogramma kan bijvoorbeeld herzien worden. Hieronder kun je met behulp van de knop aangeven of je de opleidingsvariant van voor of na de zomer wilt bekijken.

Start voor de zomer
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenoverzicht Ineens Per jaar
(3 termijnen)
Per kwartaal
(12 termijnen)
Per maand
(36 termijnen)
(alleen voor particulieren)
Dossiervorming (eenmalig) € 200,- niet mogelijk niet mogelijk niet mogelijk
Lesgeld € 8.990,- € 3.236,40 € 809,10 € 269,70
Studiemateriaal € 1.990,- € 716,40 € 179,10 € 59,70
Examenkosten € 3.290,- € 1.184,40 € 269,10 € 98,70
Comptentie ontwikkelprogramma (stage) en projectbegeleiding € 1.980,- € 712,80 € 178,20 € 59,40
Afstuderen € 1,790,- € 644,40 € 161,10 € 53,70
Diplomering € 500,- € 180,- € 45,- € 15,-
Arrangementskosten Zie onderstaande toelichting.

Kostenspecificatie

Dossiervorming (eenmalig) Ineens € 200,- Per jaar
(3 termijnen)
niet mogelijk Per kwartaal
(12 termijnen)
niet mogelijk Per maand
(36 termijnen)
(alleen voor particulieren)
niet mogelijk
Lesgeld Ineens € 8.990,- Per jaar
(3 termijnen)
€ 3.236,40 Per kwartaal
(12 termijnen)
€ 809,10 Per maand
(36 termijnen)
(alleen voor particulieren)
€ 269,70
Studiemateriaal Ineens € 1.990,- Per jaar
(3 termijnen)
€ 716,40 Per kwartaal
(12 termijnen)
€ 179,10 Per maand
(36 termijnen)
(alleen voor particulieren)
€ 59,70
Examenkosten Ineens € 3.290,- Per jaar
(3 termijnen)
€ 1.184,40 Per kwartaal
(12 termijnen)
€ 296,10 Per maand
(36 termijnen)
(alleen voor particulieren)
€ 98,70
Comptentie ontwikkelprogramma (stage)
en projectbegeleiding
Ineens € 1.980,- Per jaar
(3 termijnen)
€ 712,80 Per kwartaal
(12 termijnen)
€ 178,20 Per maand
(36 termijnen)
(alleen voor particulieren)
€ 59,40
Afstuderen Ineens € 1,790,- Per jaar
(3 termijnen)
€ 644,40 Per kwartaal
(12 termijnen)
€ 161,10 Per maand
(36 termijnen)
(alleen voor particulieren)
€ 53,70
Diplomering Ineens € 500,- Per jaar
(3 termijnen)
€ 180,- Per kwartaal
(12 termijnen)
€ 45,- Per maand
(36 termijnen)
(alleen voor particulieren)
€ 15,-
Arrangementskosten Zie onderstaande toelichting.

Bij betaling ineens is 8% korting inbegrepen. Indien u in termijnen betaalt vervalt de korting. Betalen per maand is alleen mogelijk voor particulieren. 

Wil jij een kostenoverzicht in jouw mailbox ontvangen?
Kostenoverzicht aanvragen

Locatie- en arrangementskosten

NCOI Opleidingen regelt tijdens uw opleiding onbeperkt koffie, thee en water. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch inbegrepen. De arrangementskosten bedragen € 25,-(excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Als dat expliciet vermeld staat, brengen wij ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten bedragen € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,- per avond (excl. btw).

Reprorechten en hand-outs

Voor alle opleidingen brengen wij de kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening. Dat is een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw). 

Verlaag je studiekosten

Betaal je je opleiding zelf? Voor veel van onze opleidingen kun je gebruikmaken van interessante financiële voordelen. Zo is er het levenlanglerenkrediet, een aantrekkelijke studiefinanciering voor volwassenen. Met deze regeling kan iedereen tot 55 jaar tegen gunstige voorwaarden geld lenen bij de overheid en zo een groot deel van de opleidingskosten betalen. Benieuwd hoeveel geld je kunt lenen? Bekijk het rekenvoorbeeld op onze pagina over het levenlanglerenkrediet en lees meer over deze regeling.

Fiscaal voordeel

Ook kun je gebruikmaken van de regeling ‘Aftrek studiekosten’, waarmee je tot zo’n 50 procent van je gemaakte studiekosten terugkrijgt van de Belastingdienst. Jaarlijks kun je maximaal € 15.000,- aftrekken van je inkomstenbelasting voor de studiekosten van jou en je fiscale partner. Ook als je gebruikmaakt van het levenlanglerenkrediet kun je je studiekosten aftrekken. Wil je meer weten over deze regeling en aan de hand van een rekenvoorbeeld zien hoeveel voordeel jou dit oplevert? Op onze pagina over belastingvoordeel lees je er alles over.

Mogelijkheden vanuit je werkgever

Veel werkgevers willen graag investeren in de ontwikkeling van hun medewerkers en beschikken over een jaarlijks opleidingsbudget om opleidingen voor werknemers te bekostigen. Daarnaast kan de organisatie de gemaakte opleidingskosten mogelijk volledig aftrekken van de inkomstenbelasting en gebruikmaken van andere fiscale regelingen. Heeft jouw organisatie een opleidingsbudget waar je gebruik van kunt maken? Vraag het na bij de HR-afdeling of je leidinggevende, want dit kan veel voordeel opleveren.

Btw

Kiest u voor wettelijk erkend onderwijs, MBO-niveau 2, 3 of 4, Associate degree, HBO Bachelor of een volledige Master, dan bieden wij deze opleiding altijd vrijgesteld van btw aan. De overige opleidingen en trainingen zijn in beginsel belast met 21% btw. 

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaalt u uw opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%. 

Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 9% btw. 

Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen. 

Ervaringen
Ervaringen
Ervaringen
Ervaringen
Ervaringen

HBO Bachelor Rechten specialisatie Expert Wmo

NVAO-geaccrediteerde HBO Bacheloropleiding

Vakgebied

Juridisch

Opleidingsniveau

HBO Bacheloropleiding

Erkenning

NVAO geaccrediteerd

Meer informatie

Download brochure

Wil je dit met iemand delen?

Mail door

Incompany volgen?

Meer informatie

Fiscale scholingsaftrek

Meer informatie

Heb je vragen?

Onze deskundige opleidingadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 18.00, op vrijdag van 08.00 tot 17.00 en via WhatsApp op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.
Studiegids NCOI

Vraag de studiegids aan

Wil je nog beter worden in je werk? Doorgroeien naar een hogere functie? Of ben je toe aan een carrièreswitch? Als de grootste opleider van werkend Nederland bieden wij opleidingen op ieder niveau in vrijwel elke branche. Dankzij onze maximale flexibiliteit, praktijkgerichte opleidingen, topdocenten uit de praktijk en leslocaties door heel Nederland is er altijd wel een opleiding die bij jou en jouw situatie past. Vraag nu de gratis studiegids aan.

Contact NCOI

Opleidingsadvies op maat?

Onze deskundige opleidingsadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 18.00, op vrijdag van 08.00 tot 17.00 en via WhatsApp op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.