HBO Contactcentermanagement

Kort en praktijkgericht programma gericht op het verbeteren van de kwaliteit - 3 maanden

HBO Contactcentermanagement

Kort en praktijkgericht programma gericht op het verbeteren van de kwaliteit - 3 maanden

Opleidingsniveau

HBO-programma

Studievormen

Avond, Dag, Zaterdag en E-learning

Erkenning

NVAO-geaccrediteerd

Meer informatie

Download brochure

Wilt u dit met iemand delen?

Mail door

Opleidingsniveau

HBO-programma

Studievormen

Avond, Dag, Zaterdag en E-learning

Erkenning

NVAO-geaccrediteerd

Meer informatie

Download brochure

Wilt u dit met iemand delen?

Mail door
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Het verbeteren van de klantbeleving en het verbeteren van de kwaliteit van de klantcontacten. Dit zijn 2 aspecten waar u als succesvol contactcenter constant mee bezig bent. Tijdens dit HBO-programma leert u de juiste tools kennen en gebruiken om de kwaliteit van het contactcenter te verbeteren. NCOI is de opleider voor werkenden. We verzorgen al jaren met groot succes opleidingen voor contactcenters. U zult verrast zijn hoeveel u aan dit programma heeft in uw dagelijkse praktijk.

Doelgroep

U bent (toekomstig) manager van een contactcenter en u wilt uw kennis vergroten en uw vaardigheden verbeteren. U wilt u ontwikkelen op HBO-niveau.

Vooropleiding

Dit programma wordt op HBO-niveau verzorgd. Voor dit programma gelden geen specifieke vooropleidingseisen.

Doel en opzet

In dit praktijkgerichte programma leert u de kwaliteit van een contactcenter te verbeteren. U krijgt zicht op de beste organisatiestructuur van een contactcenter en de voornaamste technologische ontwikkelingen die gevolgen hebben voor de hoeveelheid personeel die u nodig heeft. U onderzoekt wat nodig is om de afdeling nog succesvoller te krijgen en kunt dit in de praktijk toe te passen.

Tijdens het programma wordt de theorie aan de praktijk gekoppeld met praktische opdrachten. Dit maakt de theorie voor u direct toepasbaar in een contactcenter. Ook beschikt u over de meest actuele literatuur en heeft u toegang tot onze online leeromgeving. Binnen deze leeromgeving vindt u alle relevante informatie rondom uw studie en kunt u communiceren met docenten en medestudenten.

Voorbereiding en studiebelasting

Uw studiebelasting is ongeveer 5-7 uur per bijeenkomst.

Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma

Programma

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Contactcentermanagement

  • Management en organisatie van het contactcenter
  • Planningsaspecten van een contactcenter
  • Contactcenter van de toekomst

Communicatie en HR

  • Communicatie binnen het contactcenter
  • HR-aspecten binnen het contactcenter
  • Recruitment en juiste selectie en inzet van mensen

Kwaliteit

  • Workforcemanagement
  • Digitalisering van het contactcenter
  • Kwaliteit en kwaliteitsmeting
  • Meetinstrumenten in het contactcenter
  • Rentabiliteit van het contactcenter verhogen

Diploma

U rondt het programma af met een praktijkgerichte opdracht. Bij een voldoende beoordeling ontvangt u het NCOI-diploma ‘HBO Contactcentermanagement’.

Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning

Opleidingsvarianten

  • Duur van de opleiding: 3 maanden
  • Varianten: Avond, dag, zaterdag
  • Dag: 4 dagen van 10.00 uur tot 16.00 uur
  • Avond: 8 avonden van 19.00 uur tot 22.00 uur
  • E-learning: Afstandsstudie met contact en begeleiding op afstand
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie

Kosten

Inschrijfgeld: € 100,-

Lesgeld: € 1.390,-

Studiemateriaal: € 150,-

Examenkosten: € 195,-

Reprorechten: € 15,-

Arrangementskosten: zie onderstaande toelichting.

Bovenstaande bedragen zijn op basis van betaling ineens waarbij 8% korting inbegrepen is. U kunt dit programma ook in 3 termijnen betalen.

Locatie- en arrangementskosten

NCOI Opleidingen regelt tijdens uw opleiding onbeperkt koffie, thee en water. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch inbegrepen. De arrangementskosten bedragen € 25,-(excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Als dat expliciet vermeld staat, brengen wij ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten bedragen € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,- per avond (excl. btw).

Reprorechten en hand-outs

Voor alle opleidingen brengen wij de kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening. Dat is een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw). 

Fiscaal voordeel

Betaalt u de opleiding of training zelf dan kunt u maximaal € 15.000,- aan opleidingskosten aftrekken van uw inkomstenbelasting. Klik hier voor meer informatie.

Btw

Kiest u voor wettelijk erkend onderwijs, MBO-niveau 2, 3 of 4, Associate degree, HBO Bachelor of een volledige Master, dan bieden wij deze opleiding altijd vrijgesteld van btw aan. De overige opleidingen en trainingen zijn in beginsel belast met 21% btw. 

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaalt u uw opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%. 

Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 9% btw. 

Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen. 

HBO Contactcentermanagement

Kort en praktijkgericht programma gericht op het verbeteren van de kwaliteit - 3 maanden

Opleidingsniveau

HBO-programma

Studievormen

Avond, Dag, Zaterdag en E-learning

Erkenning

NVAO-geaccrediteerd

Meer informatie

Download brochure

Wilt u dit met iemand delen?

Mail door

Gratis studiegids thuis ontvangen?

Vraag dan nu onze uitgebreide studiegids(en) aan en ontvang alle opleidingsinformatie per post.

Open Dag 18 mei

Op zaterdag 18 mei houdt NCOI Opleidingen in BCN Utrecht CS een Open Dag. Tijdens deze Open Dag helpen wij u persoonlijk bij het kiezen van de opleiding die het beste bij u past. Daarnaast kunt u in een introductieles ervaren hoe het is om weer in de schoolbanken te zitten. Uiteraard beantwoorden wij ook graag al uw vragen over het volgen van een opleiding naast uw baan.

Opleidingsadvies op maat?

Onze deskundige opleidingsadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 21.00 en op vrijdag van 08.00 tot 17.00 en via WhatsApp op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.
 
 

Leer ons beter kennen

Impressie van een dag/avond in de les bij NCOI

Voorlichtingsbijeenkomsten

Meer informatie over onze opleidingen en de mogelijkheden tot persoonlijke advies
 

De erkende kwaliteit van NCOI

Als solide opleider beschikt NCOI over alle mogelijk denkbare erkenningen op het gebied van opleiden en kwaliteit.

‘’Als docent haal ik mijn voldoening uit het begeleiden van…’’

Lees het verhaal van Mevr. C. van der Velde – Docent