Menu

SRM Executive Master Customer Centric Strategy C

De klant centraal - 7 maanden

Vakgebied

Opleidingsniveau

Vakopleiding

Erkenning

NVAO geaccrediteerd

Meer informatie

Download brochure

Wil je dit met iemand delen?

Mail door

Incompany volgen?

Meer informatie
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Wil jij weten hoe je je klanten het beste aan je kunt binden? En wil je de customer lifetime value laten toenemen? In dit programma SRM Executive Master Customer Centric Strategy C leer je de juiste balans vinden tussen winstgevendheid en klantgerichtheid. Zo verdiep je je in de customer journey en kun je met marktonderzoek en data-analyses je klanten begeleiden van oriëntatie tot aankoop. Tijdens het programma combineer je inzichten op het gebied van marketing, verkoop en technologie om je klanten een aanbod te kunnen doen voordat ze de behoefte bij zichzelf herkennen. Door actief met je klant mee te denken zorg jij voor een sterke merkvoorkeur. Deze training wordt verzorgd door onze businesspartner SRM.

Vrijstellingen

Deze opleiding geeft mogelijk vrijstelling in de Master in Marketingmanagement (MMM), Master of Business Administration (MBA), Master Management Cultuur en Verandering (MCC) of Master in Management & Innovation (MMI) van NCOI Opleidingen. Wil je verder studeren in een van deze Masteropleidingen en voldoe je aan de toelatingsvoorwaarden? Dan kun je vrijstelling krijgen van de examencommissie voor een of meerdere onderdelen in de Masteropleiding. Zo houd je zicht op een verkort programma richting een volledige Mastergraad.

Je resultaat

Na afloop van deze Executive Master weet je waar de meerwaarde voor de klant ligt en gebruik je deze kennis om klanten aan je te binden. Je gebruikt data om je e-funnel te verbeteren en kunt verschillende kanalen laten samenwerken in een geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie.

Doelgroep

Je bent (online) marketeer of manager met een functie op HBO+ niveau en je hebt een verbindende rol betreffende sales, marketing en systemen.

Het programma wordt verzorgd op C-niveau, hét niveau voor de medior en senior professional die zich op tactisch en strategisch niveau wil ontwikkelen.

Aanpak

Je wilt je klant centraal zetten door zijn behoeften in kaart te brengen en hem de gewenste ervaringen te bieden waardoor hij langer klant blijft en je de customer lifetime value verhoogt. Het verzamelen en inzetten van data speelt hierbij een belangrijke rol, maar ook de laatste ontwikkelingen op het gebied van marketing. Wat willen jouw klanten? En hoe kun je hen het beste benaderen? Je leert het in de SRM Executive Master Customer Centric Strategy C.

Klassikaal of virtual classroom

Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Geef je de voorkeur aan lessen op vaste tijden, met een docent én digitaal? Dan biedt virtual classroom je de uitkomst. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.

Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma

Examen en diploma

Je rondt dit programma af met een integrale eindopdracht, waarmee je aantoont dat je het geleerde kunt toepassen binnen je werk. Bij succesvolle afronding van dit programma ontvang je het zeer gewaardeerde diploma 'SRM Executive Master Customer Centric Strategy C'.

Op het moment dat je verder wilt studeren in een Masteropleiding van NCOI University of Business Studies en je toelaatbaar bent tot deze opleiding, kun je dit programma mogelijk inbrengen als vrijstelling.

Programma

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass Customer Relationship Management (CRM)

(6 bijeenkomsten)

  • Customer lifecycle analyse en klanttevredenheid (NPS)
  • Analyse en CRM-uitdaging vaststellen
  • Vertalen van klantwaardeanalyse naar een CRM-strategie
  • Klantwaarde managementstrategie
  • Implementatie
  • Introductie in een succesvol customer relationship management
  • Strategie planmatig uitwerken naar maatregelen op het vlak van organisatie, cultuur, technologie/ICT
  • Customer centric strategie en planning
  • CRM en marketing automation
  • Customer databronnen en datamanagement
  • Verandermanagement en plateauplanning
  • Kritische succesfactoren
  • Juridische aspecten

Masterclass Customer Insights en Koopgedrag

(6 bijeenkomsten)

  • Begrijpen van gedrag van consumenten
  • Anticiperen op veranderend consumentengedrag
  • Omgevingsinvloeden
  • Psychologische aspecten van consumentengedrag
  • Motivatietheorie
  • Individuele besluitvorming
  • Probleemherkenning en zoeken naar informatie
  • Het proces na aankoop
  • Consumentendiversiteit
  • Sociale klassen en lifestyles
  • Sociale invloeden op consumentengedrag
  • Consumentengedrag, marketing en ethiek
  • (Online) marktonderzoek en ethiek
  • Consumentenanalyse en strategie

Masterclass Business Intelligence en Big Data

(6 bijeenkomsten)

  • Big-data-analytics in onze maatschappij
  • Inzet van big data in je organisatie
  • Big-datastrategie
  • Customer journey mapping
  • Markt- en klanteninzichten naar betere strategische besluitvorming
  • Analytics en slimme tools
  • Datakwaliteit, eigen data en open-sourcedata
  • Social listening en analytics
  • Van data naar, visualisatie en inzicht
  • Growth hacking
  • Predictive analytics/modelling en forecasting in marketing
  • Hyperpersonaliseer: van segmentatie naar 'segment of one'
  • Privacy, wet- en regelgeving
  • Best practices (do’s and dont’s)

Masterclass Strategische Online Marketing

(6 bijeenkomsten)

  • Strategische aspecten van digitale marketing
  • Strategische aspecten en businessmodellen
  • Marketing in de digitaal geïntegreerde organisatie
  • (Online) marktonderzoek
  • Online marketing en traditionele marketingmix
  • (Online) branding
  • Crossmediale optimalisatie/cross channel management
  • Digitale instrumenten en tactieken
  • Toekomst van social media en communities
  • Augmented/mix & virtual reality
  • Voice en Internet of Things
  • Chatbots & live chat
  • Mobile first
  • Marketingdata en marketing automation
  • Relatiegerichte marketing
  • Social business en integratie
  • Online klantacquisitie, e-commerce en CRM
  • Implementatie van de geïntegreerde marketingstrategie
  • Agile marketing
    Lesplanning
    Lesplanning
    Lesplanning
    Lesplanning
    Lesplanning

    Opleidingsvarianten

    • Duur van de opleiding: 7 maanden
    • Varianten: Dag
    • Dag: 12 dagen van 09.30 uur tot 16.30 uur en 2 bijeenkomsten van 3 uur
    Kostenspecificatie
    Kostenspecificatie
    Kostenspecificatie
    Kostenspecificatie
    Kostenspecificatie

    Kosten

    Lesgeld: € 4.690,-
    Studiemateriaal: € 281,-
    Eindopdracht: € 210,-
    Reprorechten: € 15,-
    Locatie- en arrangementskosten: zie onderstaande toelichting.

    Wil jij een kostenoverzicht in jouw mailbox ontvangen?
    Kostenoverzicht aanvragen

    Locatie- en arrangementskosten

    NCOI Opleidingen regelt tijdens uw opleiding onbeperkt koffie, thee en water. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch inbegrepen. De arrangementskosten bedragen € 25,-(excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Als dat expliciet vermeld staat, brengen wij ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten bedragen € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,- per avond (excl. btw).

    Reprorechten en hand-outs

    Voor alle opleidingen brengen wij de kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening. Dat is een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw). 

    Verlaag je studiekosten

    Betaal je je opleiding zelf? Voor veel van onze opleidingen kun je gebruikmaken van interessante financiële voordelen.

    Fiscaal voordeel

    Je kunt gebruikmaken van de regeling ‘Aftrek studiekosten’, waarmee je tot zo’n 50 procent van je gemaakte studiekosten terugkrijgt van de Belastingdienst. Jaarlijks kun je maximaal € 15.000,- aftrekken van je inkomstenbelasting voor de studiekosten van jou en je fiscale partner. Ook als je gebruikmaakt van het levenlanglerenkrediet kun je je studiekosten aftrekken. Wil je meer weten over deze regeling en aan de hand van een rekenvoorbeeld zien hoeveel voordeel jou dit oplevert? Op onze pagina over belastingvoordeel lees je er alles over.

    Mogelijkheden vanuit je werkgever

    Veel werkgevers willen graag investeren in de ontwikkeling van hun medewerkers en beschikken over een jaarlijks opleidingsbudget om opleidingen voor werknemers te bekostigen. Daarnaast kan de organisatie de gemaakte opleidingskosten mogelijk volledig aftrekken van de inkomstenbelasting en gebruikmaken van andere fiscale regelingen. Heeft jouw organisatie een opleidingsbudget waar je gebruik van kunt maken? Vraag het na bij de HR-afdeling of je leidinggevende, want dit kan veel voordeel opleveren.

    Btw

    Kiest u voor wettelijk erkend onderwijs, MBO-niveau 2, 3 of 4, Associate degree, HBO Bachelor of een volledige Master, dan bieden wij deze opleiding altijd vrijgesteld van btw aan. De overige opleidingen en trainingen zijn in beginsel belast met 21% btw. 

    Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaalt u uw opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%. 

    Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 9% btw. 

    Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen. 

    SRM Executive Master Customer Centric Strategy C

    De klant centraal - 7 maanden

    Vakgebied

    Opleidingsniveau

    Vakopleiding

    Erkenning

    NVAO geaccrediteerd

    Meer informatie

    Download brochure

    Wil je dit met iemand delen?

    Mail door

    Incompany volgen?

    Meer informatie

    Heb je vragen?

    Onze deskundige opleidingadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 18.00, op vrijdag van 08.00 tot 17.00 en via WhatsApp op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.
    Klassikaal, virtual classroom, e-learning en switchgarantie NCOI

    Kies je eigen opleidingsvariant

    Als grootste opleider van werkend Nederland begrijpen wij als geen ander dat een opleiding volgen in je leven moet passen. Daarom kun je bij NCOI Opleidingen kiezen uit verschillende opleidingsvarianten: Klassikaal, Virtual Classroom en E-learning. Je kunt klassikale bijeenkomsten volgen op een leslocatie, via de computer live les krijgen van een docent of op je eigen tempo studeren wanneer het jou uitkomt. Er is altijd wel een opleidingsvariant te vinden die bij jou past. En met onze unieke switchgarantie kun je moeiteloos en zonder extra kosten veranderen van opleidingsvariant.

    Studiegids NCOI

    Vraag de studiegids aan

    Wil je nog beter worden in je werk? Doorgroeien naar een hogere functie? Of ben je toe aan een carrièreswitch? Als de grootste opleider van werkend Nederland bieden wij opleidingen op ieder niveau in vrijwel elke branche. Dankzij onze maximale flexibiliteit, praktijkgerichte opleidingen, topdocenten uit de praktijk en leslocaties door heel Nederland is er altijd wel een opleiding die bij jou en jouw situatie past. Vraag nu de gratis studiegids aan.

    Contact NCOI

    Opleidingsadvies op maat?

    Onze deskundige opleidingsadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 18.00, op vrijdag van 08.00 tot 17.00 en via WhatsApp op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.