Vakopleiding
NVAO geaccrediteerd
In dit online tijdperk is de concurrentiestrijd om de aandacht van je doelgroep heftiger dan ooit. Je online onderscheiden op basis van het kiezen van de juiste kanalen en de invulling van beeld en boodschap is extreem belangrijk. Het standaard inzetten van online instrumenten is niet voldoende. In deze opleiding SRM B Online Marketeer van onze businesspartner SRM leer je hoe je de aandacht van je targetgroep te pakken krijgt en de juiste boodschap overbrengt. Hiervoor verdiep je je nog verder in online mediakanalen en de individuele functionaliteiten en voordelen hiervan. Je krijgt inzicht in de klantreis en kunt met de inzet van online mediakanalen je specifieke doelgroepen tot in detail targeten. Met de kennis en vaardigheden die je tijdens deze advanced opleiding opdoet, weet je met de inzet van online marketingkanalen effectief touchpoints te raken. Zo zorg je voor maximaal rendement op je online marketinginspanningen. Dat maakt SRM al meer dan 60 jaar toonaangevend opleider voor marketingprofessionals.
Je bent thuis in Google Analytics en kunt het gedrag van bezoekers in kaart brengen. Je kunt diepgaande inzichten vormen op basis van data en kunt daar acties aan koppelen. Ook heb je volledig zicht op de digitale klantreis en weet je campagnes juist af te stemmen op de touchpoints van de customer journey. Je kent alle online marketinginstrumenten en hun functionaliteiten en kunt zo de ultieme online mediamix samenstellen. Daarnaast kun je met je campagnes nauwkeurig targeten op specifieke doelgroepen. Je beheerst praktische vaardigheden om tekst en beeld te optimaliseren, zodat deze tot conversieoptimalisatie leiden.
Je bent (online) marketeer en hebt ervaring met de inzet van online marketingkanalen. Je wilt jouw kennis naar een hoger niveau tillen door je te specialiseren in deze online middelen. Dat maakt juist deze opleiding zo geschikt voor jou. Met deze opleiding van SRM win je een sterk onderscheidende positie voor jou op de arbeidsmarkt.
Als marketeer ben je natuurlijk thuis in het jargon, daarom maak je tijdens deze opleiding direct een verdiepingsslag. Je brengt jouw doelgroep in kaart en krijgt aan de hand van tools meer inzicht in hun customer en user journey. Hoe kun je jouw advertenties of websites beter afstemmen op hun online gedrag? En hoe zorg je ervoor dat je met jouw boodschap de juiste touchpoints in de customer journey raakt? Deze en vele andere vragen komen aan bod. Met de kennis die je hierbij opdoet, leer je gebruiksvriendelijke content creëren waarmee je effectiever aanstuurt op conversies. Daarbij verdiep je je verder in de individuele voordelen van online marketingkanalen, zodat je een ultieme online mediamix kunt samenstellen. Bovendien beschik je over de kennis om jouw doelgroep met de juiste boodschap, op het juiste moment en via het juiste kanaal te benaderen. Je zorgt voor de maximale afstemming tussen online mediakanalen en kunt zo nog meer invloed uitoefenen op kennis, houding en gedrag van jouw doelgroepen.
Welke opleidingen of trainingen heb je nodig om je ambities waar te maken? Of je je nu verder wilt ontwikkelen binnen je huidige functie of juist wilt doorgroeien naar een hoger niveau, in dit handige overzicht zie je welke opleiding of training het beste past bij jouw wensen en behoeften en hoe je persoonlijke leerlijn eruitziet.
Download je leerlijn: Marketingmanager
Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Geef je de voorkeur aan lessen op vaste tijden, met een docent én digitaal? Dan biedt virtual classroom je de uitkomst. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
(1 bijeenkomst van 3 uur)
(1 dag)
(1 dag)
(1 dag)
(3 dagen)
(1 bijeenkomst van 3 uur)
(2 dagen)
(3 dagen)
(1 dag)
(3 dagen)
(1 bijeenkomst van 3 uur)
Je rondt deze opleiding af met een integrale eindopdracht, waarmee je aantoont dat je het geleerde direct kunt toepassen binnen je werk. Bij succesvolle afronding ontvang je het zeer gewaardeerde diploma 'SRM B Online Marketeer'.
Lesgeld: € 4.150,-
Studiemateriaal: € 215,-
Eindopdracht: € 210,-
Reprorechten: € 15,-
Locatie- en arrangementskosten: zie onderstaande toelichting.
Naast de aangegeven kosten kan er in de loop van je studie sprake zijn van eventuele aanvullende kosten. Of je te maken krijgt met deze kosten is afhankelijk van je studiebehoefte. Zo kan je bijvoorbeeld kiezen voor extra examenbegeleiding of het maken van een herexamen wanneer je niet in een keer slaagt. Het menu met extra mogelijkheden en de bijbehorende kosten vind je hier en in de online leeromgeving e-Connect, waar je na de inschrijfbevestiging toegang toe hebt.
NCOI Opleidingen regelt tijdens je opleiding onbeperkt koffie, thee en water. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch inbegrepen. De arrangementskosten bedragen € 25,-(excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Als dat expliciet vermeld staat, brengen wij ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten bedragen € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,- per avond (excl. btw).
Voor alle opleidingen brengen wij de kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening. Dat is een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw).
Betaal je je opleiding zelf? Voor veel van onze opleidingen kun je gebruikmaken van interessante financiële voordelen.
Vanaf 1 maart 2022 kun je bij UWV het STAP-budget aanvragen. Dit kan per persoon 1 keer per jaar. Met het STAP-budget ontvang je maximaal € 1.000,- subsidie op je opleiding of training. Het budget van het kabinet wordt dit jaar verdeeld over 5 aanvraagtermijnen. Ook als je gebruikmaakt van het levenlanglerenkrediet kun je het STAP-budget aanvragen. Benieuwd of je voor het STAP-budget in aanmerking komt, bekijk dan onze speciale informatiepagina.
Veel werkgevers willen graag investeren in de ontwikkeling van hun medewerkers en beschikken over een jaarlijks opleidingsbudget om opleidingen voor werknemers te bekostigen. Heeft jouw organisatie een opleidingsbudget waar je gebruik van kunt maken? Vraag het na bij de HR-afdeling of je leidinggevende, want dit kan veel voordeel opleveren.
Kies je voor wettelijk erkend onderwijs, MBO-niveau 2, 3 of 4, Associate degree, HBO Bachelor of een volledige Master, dan bieden wij deze opleiding altijd vrijgesteld van btw aan. De overige opleidingen en trainingen zijn in beginsel belast met 21% btw.
Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaal je je opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%.
Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 9% btw.
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.