Menu

Training Commerciële Binnendienst

Betere resultaten en hogere klanttevredenheid - 3 dagen

Training Commerciële Binnendienst

Betere resultaten en hogere klanttevredenheid - 3 dagen

Opleidingsniveau

Training

Erkenning

NVAO geaccrediteerd

Meer informatie

Download brochure

Wil je dit met iemand delen?

Mail door
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Wilt u graag een meer proactieve en klantgerichte houding hebben in uw telefonische en schriftelijke communicatie met uw klant? Wilt u goed kunnen omgaan met lastige klanten en betere resultaten halen? In deze training komen de vaardigheden aan bod om een professionele medewerker commerciële binnendienst te worden. U gaat oefenen met het stellen van de juiste vragen op het juiste moment en u leert om te gaan met lastige en ontevreden klanten. Commerciële telefoontjes plegen is straks geen probleem meer voor u.

Uw resultaat

U kunt helder en duidelijk communiceren. Door klantgerichter te zijn zorgt u voor een grotere klanttevredenheid. Daarnaast bent u in staat efficiënter en resultaatgerichter samen te werken, waardoor u betere resultaten haalt.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor medewerkers in een commerciële binnendienstfunctie.

Aanpak

In de training komen alle aspecten aan de orde die te maken hebben met uw commerciële binnendienstfunctie. Niet vanuit de theorie, maar heel praktijkgericht. U gaat aan de slag met de punten die u lastig vindt. Voor de training geeft u namelijk aan wat u wilt leren in deze training. De trainer geeft hier extra aandacht aan tijdens de training. Zo weet u zeker dat u zich verder ontwikkelt. U werkt bovendien aan uw persoonlijke actieplan. Hierin legt u vast wat u heeft geleerd en hoe u dat toepast in uw werk. Dus ook na de training kunt u hiermee verder.

Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma

Programma

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Persoonlijke intake

  • Vaststellen leerdoelen
  • Persoonlijke ontwikkelvraag

Resultaatgerichte commerciële binnendienst

  • Resultaatgericht handelen
  • Uw rol binnen de verkooporganisatie
  • Proactief en efficiënt samenwerken
  • Werken met doelstellingen

Klantgericht denken en handelen

  • Wat is nu werkelijk klantgerichtheid?
  • Uw rol in klantgerichtheid
  • Inventariseren wat de klant wil

Commerciële vaardigheden

  • Vraag- en luistertechnieken
  • Klantgericht formuleren
  • Omgaan met emoties en lastige of ontevreden klanten
  • Klantgericht en commercieel telefoneren

Persoonlijk ontwikkelplan

  • Vastleggen ontwikkelstappen
  • Persoonlijk actieplan

Certificaat

Na afloop van deze training ontvangt u het certificaat ‘Commerciële Binnendienst'.

Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning

Data en plaatsen

Deze training duurt 3 dagen.

  • 4, 18 september en 2 oktober 2019
  • 14, 28 november en 12 december 2019
  • 10, 24 januari en 7 februari 2020
  • 2, 16 en 30 maart 2020
  • 19 mei, 2 en 16 juni 2020

De training wordt verzorgd in de regio Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Nijmegen, Rotterdam, Utrecht en Zwolle.

Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie

Kosten

Trainingskosten: € 1.490,-

Trainingsmateriaal: € 30,-

Locatie- en arrangementskosten: zie onderstaande toelichting.

Locatie- en arrangementskosten

NCOI Opleidingen regelt tijdens uw opleiding onbeperkt koffie, thee en water. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch inbegrepen. De arrangementskosten bedragen € 25,-(excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Als dat expliciet vermeld staat, brengen wij ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten bedragen € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,- per avond (excl. btw).

Reprorechten en hand-outs

Voor alle opleidingen brengen wij de kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening. Dat is een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw). 

Fiscaal voordeel

Betaalt u de opleiding of training zelf dan kunt u maximaal € 15.000,- aan opleidingskosten aftrekken van uw inkomstenbelasting. Klik hier voor meer informatie.

Btw

Kiest u voor wettelijk erkend onderwijs, MBO-niveau 2, 3 of 4, Associate degree, HBO Bachelor of een volledige Master, dan bieden wij deze opleiding altijd vrijgesteld van btw aan. De overige opleidingen en trainingen zijn in beginsel belast met 21% btw. 

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaalt u uw opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%. 

Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 9% btw. 

Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen. 

Training Commerciële Binnendienst

Betere resultaten en hogere klanttevredenheid - 3 dagen

Opleidingsniveau

Training

Erkenning

NVAO geaccrediteerd

Meer informatie

Download brochure

Wil je dit met iemand delen?

Mail door

Heeft u vragen?

Onze deskundige opleidingadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 21.00 en op vrijdag van 08.00 tot 17.00 en via WhatsApp op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.

Vraag de nieuwe studiegids 2019-2020 aan

Wilt u nog beter worden in uw werk? Doorgroeien naar een hogere functie? Of bent u toe aan een carrièreswitch? Als de grootste opleider van werkend Nederland bieden wij opleidingen op ieder niveau in vrijwel elke branche. Dankzij onze maximale flexibiliteit, praktijkgerichte opleidingen, topdocenten uit de praktijk en leslocaties door heel Nederland is er altijd wel een opleiding die bij u en uw situatie past. Vraag nu de studiegids 2019-2020 aan of bekijk het vernieuwde aanbod op onze website.

Opleidingsadvies op maat?

Onze deskundige opleidingsadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 21.00 en op vrijdag van 08.00 tot 17.00 en via WhatsApp op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.