Mail door

Het privacy statement van NCOI is van toepassing op dit formulier.

Customer Journey

Grip op de klant - 1 dag

Customer Journey

Grip op de klant - 1 dag

Opleidingsniveau

Training

Erkenning

NVAO geaccrediteerd

Meer informatie

Download brochure

Wil je dit met iemand delen?

Mail door
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Hoe zorgt u ervoor dat een (potentiële) klant in zijn klantreis bij u uitkomt? En hoe voorkomt u dat een klant later alsnog afhaakt? In deze training krijgt u inzicht in de customer journey en hoe u deze kunt optimaliseren. Ook leert u op het juiste moment met de juiste boodschap te komen. Daarnaast komt customer journey mapping aan de orde: een methode om vanuit de klant te denken en de processen binnen uw organisatie daarop af te stemmen. Kortom: een praktische training die u meer tevreden klanten oplevert.

Uw resultaat

Na afloop van deze praktijkgerichte en uiterst leerzame training heeft u inzicht in de complexe klantreis. U kunt de customer journey in kaart brengen en analyseren, en u weet hoe u de customer experience kunt verbeteren. Ook kunt u de juiste instrumenten inzetten om uw klanten optimaal van dienst te zijn.

Doelgroep

U bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en u wilt binnen uw organisatie customer journey en customer journey mapping optimaal toepassen.

Aanpak

In deze training verdiept u zich in de customer journey. Waar komt de klant het eerst met uw organisatie of product in contact? Via social media, uw website of door een e-mail? De verschillende touchpoints vormen het startpunt van de klantreis. U onderzoekt hoe de klant beweegt van bewustwording, naar oriëntatie, koop en uiteindelijk loyaliteit en waar de klant gedurende deze journey tegenaan loopt. Door funneloptimalisatie verhoogt u de conversie. In de training wordt gebruikgemaakt van praktijkgericht lesmateriaal. Alle relevante informatie die u nodig heeft, vindt u in onze online leeromgeving.

Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma

Programma

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Customer Journey

(2 bijeenkomsten)

  • Wat is een customer journey?
  • Customer journey mapping
  • Doelgroepanalyse
  • Persona ontwikkelen
  • Funneloptimalisatie
  • Touchpoints en kanalen
  • Bestaande klantprocessen analyseren en verbeteren
  • Nieuwe klantprocessen bedenken
  • Resultaten meten

Certificaat

Na afloop van deze training ontvangt u het certificaat ‘Customer Journey'.

Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning

Data en plaatsen

Deze training duurt 1 dag.

  • 19 april 2019
  • 31 juli 2019
  • 10 oktober 2019
  • 13 december 2019
  • 24 april 2020
  • 20 mei 2020

De training wordt verzorgd in de regio Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle.

Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie

Kosten

Trainingskosten: € 600,-

Trainingsmateriaal: € 25,-

Locatie- en arrangementskosten: zie onderstaande toelichting.

Locatie- en arrangementskosten

NCOI Opleidingen regelt tijdens uw opleiding onbeperkt koffie, thee en water. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch inbegrepen. De arrangementskosten bedragen € 25,-(excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Als dat expliciet vermeld staat, brengen wij ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten bedragen € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,- per avond (excl. btw).

Reprorechten en hand-outs

Voor alle opleidingen brengen wij de kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening. Dat is een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw). 

Fiscaal voordeel

Betaalt u de opleiding of training zelf dan kunt u maximaal € 15.000,- aan opleidingskosten aftrekken van uw inkomstenbelasting. Klik hier voor meer informatie.

Btw

Kiest u voor wettelijk erkend onderwijs, MBO-niveau 2, 3 of 4, Associate degree, HBO Bachelor of een volledige Master, dan bieden wij deze opleiding altijd vrijgesteld van btw aan. De overige opleidingen en trainingen zijn in beginsel belast met 21% btw. 

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaalt u uw opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%. 

Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 9% btw. 

Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen. 

Customer Journey

Grip op de klant - 1 dag

Opleidingsniveau

Training

Erkenning

NVAO geaccrediteerd

Meer informatie

Download brochure

Wil je dit met iemand delen?

Mail door

Heeft u vragen?

Onze deskundige opleidingadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 21.00 en op vrijdag van 08.00 tot 17.00 en via WhatsApp op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.

Vraag de nieuwe studiegids 2019-2020 aan

Wilt u nog beter worden in uw werk? Doorgroeien naar een hogere functie? Of bent u toe aan een carrièreswitch? Als de grootste opleider van werkend Nederland bieden wij opleidingen op ieder niveau in vrijwel elke branche. Dankzij onze maximale flexibiliteit, praktijkgerichte opleidingen, topdocenten uit de praktijk en leslocaties door heel Nederland is er altijd wel een opleiding die bij u en uw situatie past. Vraag nu de studiegids 2019-2020 aan of bekijk het vernieuwde aanbod op onze website.

Open Dag 18 mei

Op zaterdag 18 mei houdt NCOI Opleidingen in BCN Utrecht CS een Open Dag. Tijdens deze Open Dag helpen wij u persoonlijk bij het kiezen van de opleiding die het beste bij u past. Daarnaast kunt u in een introductieles ervaren hoe het is om weer in de schoolbanken te zitten. Uiteraard beantwoorden wij ook graag al uw vragen over het volgen van een opleiding naast uw baan.

Opleidingsadvies op maat?

Onze deskundige opleidingsadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 21.00 en op vrijdag van 08.00 tot 17.00 en via WhatsApp op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.