Met deze korte en intensieve opleiding fris je je kennis van NIMA B volledig op én word je volledig voorbereid op NIMA C. Zo maak je je tijdens deze boeiende opleiding Voorbereiding NIMA C de voornaamste begrippen uit de opleiding NIMA B Marketing volledig eigen. Hierin word je volledig ondersteund door topdocenten met jarenlange ervaring. Zij weten de perfecte vertaalslag te maken van theorie naar de voor jou herkenbare praktijk. Dat maakt dat je wat je leert direct kunt toepassen binnen je werk. SRM is niet voor niets toonaangevend binnen de marketingbranche. Met deze opleiding ben je meteen van meerwaarde voor je organisatie en is je kennis weer helemaal opgefrist voor de vervolgopleiding NIMA C. De opleiding wordt verzorgd door onze businesspartner SRM.
Resultaat
- Je hebt je kennis van marketing volledig geactualiseerd en beheerst state-of-the-art-marketingkennis
- Je kunt gestructureerd tot een oplossing van een merk- en/of marketingcommunicatievraagstuk komen
- Je hebt inzicht in de rol van het merk in de marketing- en ondernemingsstrategie
- Je kunt beleidsbeslissingen nemen en een succesvol operationeel marketingplan opstellen en implementeren
Doelgroep
Ben je werkzaam binnen het commerciële vakgebied, maar is je theoriekennis niet helemaal up-to-date? Of wil je een beter inzicht in de strategische aspecten van het marketingvakgebied? Dan is deze opleiding Voorbereiding NIMA C uitermate geschikt. Daarbij is deze opleiding ook erg geschikt voor wie op basis van werkervaring direct toegang wil tot de opleiding NIMA C, zonder te beschikken over het diploma NIMA B Marketing.
Aanpak
Tijdens deze boeiende opleiding Voorbereiding NIMA C van onze businesspartner SRM professionaliseer je je verder als marketingspecialist. Het programma is zo opgezet dat je in korte tijd heel effectief bent voorbereid voor een succesvolle start in NIMA C, het hoogst haalbare branchediploma voor de marketeer. Je ontwikkelt je strategisch en analytisch denkvermogen en leert hoe je gestructureerd tot een oplossing van een marketingvraagstuk kunt komen. Daarvoor ga je aan de slag met uiteenlopende marketingtheoretische concepten en modellen en leer je deze te vertalen naar je dagelijkse praktijk. Je vertaalt state-of-the-art-marketingkennis direct naar jouw organisatie.
Klassikaal, e-learning of virtual classroom
Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn.
Behoefte aan meer flexibiliteit? Met de lesvariant e-learning studeer je in je eigen tijd en in je eigen tempo op afstand. Je wordt online begeleid door een ervaren docent.
Voor de unieke combinatie van beide lesvarianten kies je voor virtual classroom. Hierbij volg je de lessen op vaste tijdstippen, met een docent én digitaal. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.