De Servicemonteur als Ambassadeur

Ga effectiever en pragmatischer om met vragen of problemen van klanten - 1 maand

Vakgebied

Techniek

Opleidingsniveau

Training

Erkenning

NVAO geaccrediteerd

Meer informatie

Download brochure

Wil je dit met iemand delen?

Mail door
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Bent u servicemonteur? Wilt u effectiever en pragmatischer kunnen omgaan met vragen of problemen van klanten? Volg dan deze training. Na afronding vervult u de ambassadeursrol met meer zelfvertrouwen. U kunt verbeteringen aandragen in de processen die zich afspelen in en communicatie binnen de relatiedriehoek klant-bedrijf-servicemonteur. U kunt zich inleven in de belangen van de klant en bent daarom beter in staat de klant tevreden te stellen. Bovendien kunt u makkelijker omgaan met lastige situaties, doordat u inzicht heeft in de communicatietechnieken die hierbij een rol spelen.

Uw resultaat

Na de training vervult u de ambassadeursrol met meer zelfvertrouwen. U kunt het volgende in de praktijk toepassen:

  • Begrip hebben voor de klant
  • Service verlenen
  • Omgaan met lastige situaties
  • Een goede relatie opbouwen met klanten
  • De communicatie klant-bedrijf-servicemonteur verbeteren

Praktijkgericht

Leren doet u in de praktijk! Daarom worden tijdens de praktijkopdrachten lastige praktijksituaties nagebootst.

Voor wie?

Bent u servicemonteur en wilt u effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Dan is deze training ontwikkeld voor u.

Vooropleiding

Er is geen specifieke vooropleiding vereist.

ROVC

Dit programma wordt uitgevoerd door ROVC. U wordt ook ingeschreven bij ROVC en ontvangt van hen de correspondentie en materialen.

Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma

Programma

Tijdens deze praktijkgerichte training leert u meer over de volgende onderwerpen:

De Servicemonteur als Ambassadeur

(2 dagen)

  • Theoretische instructies en praktijkopdrachten
  • Gesprekstechnieken en presentatie, houding en opstelling
  • Een goede klantrelatie creëren en onderhouden
  • U dienstbaar opstellen en verwijten niet persoonlijk opvatten
  • Begrip voor de klant, ook als deze boos is
  • Inzicht krijgen in de grenzen tot waar u toezeggingen kunt doen over onder andere garanties, levertijden en onderhoud
  • Het samenspel met collega’s: verkoopafdeling, planning, magazijn
  • Serviceverlening en de adviserende rol
  • Een sterkte-/zwakteanalyse van uw klantenservice, met een vaardigheidsmeter

CerTech-certificaat bewijs van deelname

U rondt de training af op basis van actieve deelname. U ontvangt dan het certificaat 'De Servicemonteur als Ambassadeur' van CerTech. CerTech is een onafhankelijke examenorganisatie, met name gericht op techniek en veiligheid. In opdracht van brancheorganisaties, adviesbureaus en opleidingsinstituten worden jaarlijks ruim 10.000 kandidaten geëxamineerd.

Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning

Trainingsvarianten

De training heeft een dagvariant:

  • 2 dagen van 09.00 uur tot 16.00 uur
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie

Totaalprijs

De totaalprijs voor deze dagvariant is € 910,-. Dit bedrag is inclusief examenkosten.

De Servicemonteur als Ambassadeur

Ga effectiever en pragmatischer om met vragen of problemen van klanten - 1 maand

Vakgebied

Techniek

Opleidingsniveau

Training

Erkenning

NVAO geaccrediteerd

Meer informatie

Download brochure

Wil je dit met iemand delen?

Mail door

Heeft u vragen?

Onze deskundige opleidingadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 21.00 en op vrijdag van 08.00 tot 17.00 en via WhatsApp op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.

Voorlichtingsbijeenkomsten

Tijdens de voorlichtingsbijeenkomsten ontdekt u hoe het is om een opleiding te volgen bij NCOI. Bijvoorbeeld door de algemene presentatie bij te wonen. Of door een introductieles te volgen van een van onze docenten. Hierdoor krijgt u een goede indruk van de aanpak en opzet van een les. U kunt ook een persoonlijk adviesgesprek voeren met een van onze opleidingsadviseurs. De voorlichtingsbijeenkomsten worden georganiseerd in Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam en Utrecht.

Vraag de studiegids 2019-2020 aan

Wilt u nog beter worden in uw werk? Doorgroeien naar een hogere functie? Of bent u toe aan een carrièreswitch? Als de grootste opleider van werkend Nederland bieden wij opleidingen op ieder niveau in vrijwel elke branche. Dankzij onze maximale flexibiliteit, praktijkgerichte opleidingen, topdocenten uit de praktijk en leslocaties door heel Nederland is er altijd wel een opleiding die bij u en uw situatie past. Vraag nu de gratis studiegids 2019-2020.

Opleidingsadvies op maat?

Onze deskundige opleidingsadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 21.00 en op vrijdag van 08.00 tot 17.00 en via WhatsApp op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.