De Servicemonteur als Ambassadeur

Ga effectiever en pragmatischer om met vragen of problemen van klanten - 1 maand

De Servicemonteur als Ambassadeur

Ga effectiever en pragmatischer om met vragen of problemen van klanten - 1 maand

Vakgebied

Techniek

Opleidingsniveau

Training

Studievormen

Dag

Erkenning

NVAO-geaccrediteerd

Meer informatie

Download brochure

Wilt u dit met iemand delen?

Mail door

Vakgebied

Techniek

Opleidingsniveau

Training

Studievormen

Dag

Erkenning

NVAO-geaccrediteerd

Meer informatie

Download brochure

Wilt u dit met iemand delen?

Mail door
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Bent u servicemonteur? Wilt u effectiever en pragmatischer kunnen omgaan met vragen of problemen van klanten? Volg dan deze training.

Uw resultaat

Na de training vervult u de ambassadeursrol met meer zelfvertrouwen. U kunt het volgende in de praktijk toepassen:

  • Begrip hebben voor de klant
  • Service verlenen
  • Omgaan met lastige situaties
  • Een goede relatie opbouwen met klanten
  • De communicatie klant-bedrijf-servicemonteur verbeteren

Praktijkgericht

Leren doet u in de praktijk! Daarom worden tijdens de praktijkopdrachten lastige praktijksituaties nagebootst.

Voor wie?

Bent u servicemonteur en wilt u effectiever en pragmatischer omgaan met de problemen, vragen, wensen en eisen van klanten? Dan is deze training ontwikkeld voor u.

Vooropleiding

Er is geen specifieke vooropleiding vereist.

ROVC

Dit programma wordt uitgevoerd door ROVC. U wordt ook ingeschreven bij ROVC en ontvangt van hen de correspondentie en materialen.

Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma
Studieprogramma

Programma

Tijdens deze praktijkgerichte training leert u meer over de volgende onderwerpen:

De Servicemonteur als Ambassadeur

(2 dagen)

  • Theoretische instructies en praktijkopdrachten
  • Gesprekstechnieken en presentatie, houding en opstelling
  • Een goede klantrelatie creëren en onderhouden
  • U dienstbaar opstellen en verwijten niet persoonlijk opvatten
  • Begrip voor de klant, ook als deze boos is
  • Inzicht krijgen in de grenzen tot waar u toezeggingen kunt doen over onder andere garanties, levertijden en onderhoud
  • Het samenspel met collega’s: verkoopafdeling, planning, magazijn
  • Serviceverlening en de adviserende rol
  • Een sterkte-/zwakteanalyse van uw klantenservice, met een vaardigheidsmeter

CerTech-certificaat bewijs van deelname

U rondt de training af op basis van actieve deelname. U ontvangt dan het certificaat 'De Servicemonteur als Ambassadeur' van CerTech. CerTech is een onafhankelijke examenorganisatie, met name gericht op techniek en veiligheid. In opdracht van brancheorganisaties, adviesbureaus en opleidingsinstituten worden jaarlijks ruim 10.000 kandidaten geëxamineerd.

Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning
Lesplanning

Trainingsvarianten

De training heeft een dagvariant:

  • 2 dagen van 09.00 uur tot 16.00 uur

Deze training duurt 1 maand.

Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie
Kostenspecificatie

Totaalprijs

De totaalprijs bestaat uit de volgende kosten:

Trainingskosten: € 840,-

De Servicemonteur als Ambassadeur

Ga effectiever en pragmatischer om met vragen of problemen van klanten - 1 maand

Vakgebied

Techniek

Opleidingsniveau

Training

Studievormen

Dag

Erkenning

NVAO-geaccrediteerd

Meer informatie

Download brochure

Wilt u dit met iemand delen?

Mail door

Gratis studiegids thuis ontvangen?

Vraag dan nu onze uitgebreide studiegids(en) aan en ontvang alle opleidingsinformatie per post.

Allerlaatste kans om voordelig een opleiding te volgen met subsidie

Wilt u zich verder ontwikkelen in de zorg, techniek of IT of overstappen vanuit een andere sector? Nu kunt u nog gebruik maken van de subsidieregeling van de overheid waarmee u voordelig een opleiding kunt volgen. Er starten dit jaar nog een aantal opleidingen die onder de regeling vallen. Schrijf u daarom in voor een van de geselecteerde opleidingen om nog gebruik te maken van de subsidie en bespaar tot maar liefst € 10.000,-.

Opleidingsadvies op maat?

Onze deskundige opleidingsadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 21.00 en op vrijdag van 08.00 tot 17.00 en via WhatsApp op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.
 
 

Leer ons beter kennen

Impressie van een dag/avond in de les bij NCOI

Voorlichtingsbijeenkomsten

Meer informatie over onze opleidingen en de mogelijkheden tot persoonlijke advies
 

De erkende kwaliteit van NCOI

Als solide opleider beschikt NCOI over alle mogelijk denkbare erkenningen op het gebied van opleiden en kwaliteit.

‘’Als docent haal ik mijn voldoening uit het begeleiden van…’’

Lees het verhaal van Mevr. C. van der Velde – Docent