Je gebruikt Google Ads regelmatig en weet hoe je je bereik hiermee kunt vergroten. Maar je weet ook dat er nog veel meer mogelijk is. Wil je meer halen uit lopende en nieuwe campagnes? Dan is deze training Google Ads Advanced een uitstekende keuze. De training gaat dieper in op de mogelijkheden van onder andere advertentie-extensies, koppeling met Ads en key performance indicators (KPI’s). Bovendien leer je wat het Google Display Network voor jou kan betekenen. Kortom, je leert hoe je nog gerichter adverteert, zodat je advertentiekosten reduceert en het aantal conversies vergroot. Met de praktijkgerichte aanpak pas je de theorie direct toe binnen je lopende campagnes. Je merkt dan ook meteen resultaat. Deze training wordt verzorgd door onze businesspartner SRM.
Je resultaat
Je kunt na afloop van deze training nauw targeten op doelgroepen en je weet daarmee de juiste doelgroep op het juiste moment en op de juiste plek te treffen. Je ontwikkelt effectieve Ads-campagnes waarin je met behulp van Analytics optimaal aanstuurt op resultaat. Ook heb je na de training diepgaand inzicht in alle ontwikkelingen binnen Google Ads en kun je hier actief op inspelen. Verder weet je hoe je je rapportages moet interpreteren en kun je deze vertalen naar verbeteracties. Ten slotte kun je remarketing gerichter inzetten. Je versterkt daarmee het effect van je campagnes.
Doelgroep
Deze training is zeer geschikt voor iedereen die de basis van Google Ads beheerst en een volgende stap wil zetten in de verdere professionalisering van online advertising. Je loopt niet weg voor het ontwikkelen van een Ads-campagne en Analytics heb je ook al goed geïntegreerd. Waar je aan toe bent zijn diepere inzichten van de specialisten om meer uit Google Ads te halen en volledig op de hoogte te zijn van de ontwikkelingen die eraan komen, waardoor je optimaal kunt voorbereiden op de nabije toekomst. Dat maakt juist deze training zo geschikt voor jou.
Aanpak Google Ads Advanced
Tijdens deze training zet je de volgende stap in Google Ads-campagnes. Je ontwikkelt diepgaande inzichten in het online gedrag van je doelgroepen, zodat je aan de hand van display advertising nog beter kunt targeten. Zo kun je nieuwe klanten vinden of bestaande klanten aanspreken. Daarbij ontwikkel je vaardigheden om meer conversies te genereren met automatische targeting en om de klikfrequentie van advertenties te verhogen met behulp van advertentie-extensies. Zo zorg je voor het maximale rendement op je marketingeuro.
Klassikaal of virtual classroom
Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Geef je de voorkeur aan lessen op vaste tijden, met een docent én digitaal? Dan biedt virtual classroom je de uitkomst. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.
Onze deskundige opleidingsadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 18.00 uur, op vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur en via WhatsApp op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur.
Wil je nog beter worden in je werk? Doorgroeien naar een hogere functie? Of ben je toe aan een carrièreswitch? Bij NCOI Opleidingen vind je opleidingen op ieder niveau in vrijwel elke branche. Je kunt voor elk vakgebied een online brochure aanvragen. Daarin lees je alles over onze opleidingen, studeren bij NCOI en wat dit jou kan bieden.
Kies uit meer dan 1.250
verschillende opleidingen en trainingen
Volg les bij een van onze 2.000+
bevlogen docenten
Opleidingsadvies op maat?
Onze deskundige opleidingsadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 18.00 uur, op vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur en via WhatsApp op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur.