Tijdens de Post Bachelor Module Arbeidsmarktcommunicatie leer je de juiste communicatiemiddelen toe te passen voor een sterke employer branding strategie. Zo ontwikkel je vaardigheden om te bepalen waar een goede merkidentiteit uit bestaat en leer je gebruikmaken van recruitment advertising om werkend talent aan te spreken.
Doelgroep
Je wilt vaardigheden ontwikkelen om planmatig wervingsbehoeften aan te pakken gebaseerd op marktsegmentatie.
Doel en opzet
Je bent in staat om na afloop van deze module op doeltreffende wijze de arbeidsmarkt op te delen in deelsegmenten. Ook leer je de juiste advertentie te plaatsen om een doelgroep aan te spreken en om nieuwe trends binnen recruitment toe te passen. Je hebt toegang tot de online leeromgeving waar je lesvoorbereidingen, opdrachten en aanvullende informatie vindt. Ook kun je via deze omgeving communiceren met je medestudenten en docenten.
Vooropleiding
In dit programma wordt uitgegaan van HBO-werk- en -denkniveau.
Klassikaal, e-learning of virtual classroom
Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn.
Behoefte aan meer flexibiliteit? Met de lesvariant e-learning studeer je in je eigen tijd en in je eigen tempo op afstand. Je wordt online begeleid door een ervaren docent.
Voor de unieke combinatie van beide lesvarianten kies je voor virtual classroom. Hierbij volg je de lessen op vaste tijdstippen, met een docent én digitaal. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina op onze website.