Met e-mailmarketing kun je specifieke content naar gesegmenteerd publiek sturen, inschrijvingen werven en de klanttevredenheid verhogen. Dat maakt e-mailmarketing bijzonder interessant voor jou. Tijdens deze training E-mailmarketing van onze businesspartner SRM ontwikkel je de vaardigheden om e-mailadressen te werven (met oog voor de relevante wetgeving) en succesvol e-mailberichten te creëren. Je verdiept je in trends binnen e-mail zoals automatisering en leert op welke wijze je de resultaten van e-mailmarketing kunt meten. Zo ontwikkel je kennis en vaardigheden om e-mailberichten af te stemmen op je doelgroep en het effect van de berichten te versterken. Wat je leert, pas je toe binnen je eigen werkomgeving. Je merkt dan ook direct resultaat.
Je resultaat
- Je kent de beste methodieken om e-mailadressen te werven en weet zo het bereik te vergroten
- Je bent bekend met de nieuwste trends binnen e-mailmarketing en weet deze effectief toe te passen
- Je kunt de key performance indicatoren (KPI’s) voor e-mail bepalen voor je eigen organisatie
- Je weet hoe je resultaten kunt meten en daarmee e-mailberichten kunt optimaliseren
Doelgroep
Je wilt de e-mailmarketing van je organisatie of opdrachtgever opzetten, of juist beter inzetten. Dat maakt deze training zo geschikt voor jou.
Aanpak E-mailmarketing
In deze training leer je succesvolle nieuwsbrieven versturen en e-mailmarketing volwaardig te integreren binnen je marketing- en communicatiemix. Je leert e-mailcampagnes direct managen, optimaliseren en segmenteren. Hierdoor hebben de mailings het meeste effect. De training wordt verzorgd door ervaren trainers die zelf dagelijks in de online marketingpraktijk actief zijn. Zij zullen je zeker inspireren door hun kijk op e-mailmarketing.
Studievarianten
Volg de opleiding via een studievorm die bij jou past:
Klassikaal
Tijdens een klassikale SRM opleiding of training heb je les op een van onze leslocaties met een groep medestudenten en een docent voor de klas. Deze bijeenkomsten vinden meestal overdag plaats tussen 9.30 en 16.30 uur. Bij een aantal opleidingen is het ook mogelijk om bijeenkomsten in de avonduren of op zaterdagen te volgen. Kies je voor lessen overdag, dan heb je één keer in de twee weken les. Volg je lessen in de avonduren? Dan heb je elke week les van 19.00 tot 22.00 uur. Zo is een SRM opleiding goed te combineren met een baan en een druk privéleven.
Virtual Classroom
De voordelen van klassikale les in het comfort van je eigen huis. Dat is een les volgen via de Virtual Classroom. In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les van een van onze vakkundige docenten via de computer. Jij en je medestudenten loggen vanuit thuis in, in het digitale klaslokaal. Dit digitale lokaal is zo ingericht dat het net een live les op een van onze leslocaties is, zonder het gedoe van reizen naar een locatie.