Wil je meer bezoekers genereren voor je website? En sterke, doelgerichte Google Ads-campagnes opzetten? Maar weet je niet hoe? In deze praktijkgerichte training, verzorgd door onze businesspartner SRM, maak je effectieve advertenties en campagnes en selecteer je bijbehorende zoekwoorden. Met de beste strategieën voor biedingen en targeting verbeter je het succes van je Google Ads-campagnes. Dat levert je al snel meer websitebezoekers op, tegen lagere kosten per bezoeker. De trainer is helemaal thuis in Google Ads en kan je veel concrete tips geven hoe jij je advertentiebudget besteedt met maximaal resultaat. Dat maakt juist deze training onmisbaar voor iedere professional binnen het vakgebied.
Je resultaat
- Je bent bekend met de (on)mogelijkheden van Google Ads
- Je kunt zelfstandig een zoekwoordenonderzoek uitvoeren
- Je weet hoe je zoekwoorden vertaalt naar een effectieve Ads-campagne
- Je kunt campagnes monitoren en sturen op resultaten die bijdragen aan de doelstellingen
Doelgroep
Je bent werkzaam als (online) marketeer, accountmanager of communicatieadviseur en je wilt praktische handvatten ontvangen voor het gebruik van Google Ads.
Aanpak Google Ads Basis
De training gaat uit van de praktijk. Je krijgt actuele kennis aangereikt op het gebied van Google Ads. Bij theorie alleen blijft het niet. Je gaat concreet aan de slag met relevante onderwerpen als campagnes opzetten, zoekwoorden genereren en targeting van de juiste doelgroep. Wat je leert, kun je meteen in je eigen campagnes toepassen. Zo verhoog je het aantal bezoekers van je site, heb je inzicht in de prestaties van je advertenties en houd je de controle over je advertentiebudget.
Studievarianten
Volg de opleiding via een studievorm die bij jou past:
Klassikaal
Tijdens een klassikale SRM opleiding of training heb je les op een van onze leslocaties met een groep medestudenten en een docent voor de klas. Deze bijeenkomsten vinden meestal overdag plaats tussen 9.30 en 16.30 uur. Bij een aantal opleidingen is het ook mogelijk om bijeenkomsten in de avonduren of op zaterdagen te volgen. Kies je voor lessen overdag, dan heb je één keer in de twee weken les. Volg je lessen in de avonduren? Dan heb je elke week les van 19.00 tot 22.00 uur. Zo is een SRM opleiding goed te combineren met een baan en een druk privéleven.
Virtual Classroom
De voordelen van klassikale les in het comfort van je eigen huis. Dat is een les volgen via de Virtual Classroom. In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les van een van onze vakkundige docenten via de computer. Jij en je medestudenten loggen vanuit thuis in, in het digitale klaslokaal. Dit digitale lokaal is zo ingericht dat het net een live les op een van onze leslocaties is, zonder het gedoe van reizen naar een locatie.