Training
NVAO geaccrediteerd
Je wilt je de online basics eigen maken en dan begin je uiteraard bij Google. Hoe kun je de vindbaarheid van een website verbeteren via betaalde advertenties en hoe zorg je dat je in de organische zoekresultaten hoog te vinden bent op de zoekpagina? En hoe monitor je wat er gebeurt op je website? Deze training geeft je de handvatten om zelf hiermee aan de slag te gaan of goed te kunnen sparren met je online collega's. Kortom een must voor elke marketeer of communicatieprofessional. Deze training wordt verzorgd door onze businesspartner SRM.
Na het volgen van deze training ken je de basis van Google Analytics en Google Ads en kun je deze tools gebruiken om je doelen te realiseren. Je weet die zoekwoorden te vinden waar je doelgroep op converteert. Je kent het belang van linkbuilding voor de waarde die Google jouw site toekent. Bovendien heb je inzicht in de verschillende (re)targetingmogelijkheden en kun je deze inzichten goed gebruiken.
Je werkt als (online) marketeer, communicatiemedewerker, contentmanager of websitebeheerder en je wilt meer kennis opdoen met betrekking tot de mogelijkheden van Google.
Na afloop van deze training weet je wat je kunt doen om beter te scoren in de organische zoekresultaten en om je conversie te verhogen. Docenten met ruime ervaring in de praktijk leggen je de mogelijkheden van Google Analytics, Google Ads en SEO uit. Door de praktijkgerichte aanpak kun je de theorie direct toepassen in de praktijk.
Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Geef je de voorkeur aan lessen op vaste tijden, met een docent én digitaal? Dan biedt virtual classroom je de uitkomst. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
(2 dagen)
(1 dag)
(1 dag)
Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Google Fundamentals’.
Deze training Google Fundamentals duurt 2 maanden.
Naast de aangegeven kosten kan er in de loop van je studie sprake zijn van eventuele aanvullende kosten. Of je te maken krijgt met deze kosten is afhankelijk van je studiebehoefte. Zo kan je bijvoorbeeld kiezen voor extra examenbegeleiding of het maken van een herexamen wanneer je niet in een keer slaagt. Het menu met extra mogelijkheden en de bijbehorende kosten vind je hier en in de online leeromgeving e-Connect, waar je na de inschrijfbevestiging toegang toe hebt.
Voor alle opleidingen brengen wij de kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening. Dat is een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw).
Betaal je je opleiding zelf? Voor veel van onze opleidingen kun je gebruikmaken van interessante financiële voordelen. Welke mogelijkheden er zijn, lees je terug in onze subsidiebrochure.
Veel werkgevers willen graag investeren in de ontwikkeling van hun medewerkers en beschikken over een jaarlijks opleidingsbudget om opleidingen voor werknemers te bekostigen. Heeft jouw organisatie een opleidingsbudget waar je gebruik van kunt maken? Vraag het na bij de HR-afdeling of je leidinggevende, want dit kan veel voordeel opleveren.
Kies je voor wettelijk erkend onderwijs, MBO-niveau 2, 3 of 4, Associate degree, HBO Bachelor of een volledige Master, dan bieden wij deze opleiding altijd vrijgesteld van btw aan. De overige opleidingen en trainingen zijn in beginsel belast met 21% btw.
Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaal je je opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%.
Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 9% btw.
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.