Voice gaat een steeds prominentere plaats innemen in het contact tussen organisaties en klanten. Logisch, want de artificial intelligent gestuurde spraakassistenten bieden gemak, snelheid en toegankelijkheid. In smart home oplossingen, op websites, in callcenters en vooral via voice-assistenten zoals de Google Assistent en Amazon Alexa. Het is daarmee van belang om als professional ervaring op te doen met deze emerging technology. Hoe ziet de wereld van voice eruit? Welke toepassingsmogelijkheden zijn er op het gebied van service en commerce en welke aspecten spelen een rol om tot een succesvolle aanpak te komen? Tijdens deze training staan we stil bij concrete cases en je gaat zelf aan de slag met ideeën voor je eigen organisatie. Je doet zo theoretische én praktische kennis op die direct toepasbaar is in de dagelijkse praktijk. Deze training wordt verzorgd door onze businesspartner SRM.
Je resultaat
Je overziet het voicelandschap en krijgt inzicht in de verschillende toepassingsmogelijkheden van voice-assistenten. Ook heb je inzicht in klantbehoeften en weet je aan welke doelstellingen voice kan bijdragen in de dagelijkse praktijk. Je begrijpt welke factoren een rol spelen bij het succesvol ontwikkelen en lanceren van voice-assistenten. Daarnaast heb je een basis kennisniveau van de techniek achter voice-assistenten. Je maakt kennis met Voice Search en je doet ervaring op met het jargon in de wereld van voice. Je rondt de training af met inspiratie voor je eigen organisatie.
Doelgroep
Deze training is bedoeld voor (online) marketeers, marketingcommunicatieprofessionals, innovatiemanagers en business developers die de toegevoegde waarde van voice voor de klant willen ontdekken. Tijdens de training leer je welke kansen voice biedt, hoe voice-assistenten een waardevolle rol kunnen spelen in de business- en communicatiestrategie en hoe je hier concreet invulling aan geeft. Met deze training til je je kennis en vaardigheden naar een hoger niveau.
Aanpak
Tijdens deze training ga je op ontdekkingstocht in de wereld van voice. Niet alleen in Nederland, we halen onze inspiratie ook uit landen als de Verenigde Staten en de UK. We beoordelen met elkaar een aantal cases en doen zo direct ervaring op met de verschillende mogelijkheden die voice-assistenten bieden. We duiken in de wereld van de consument. Welke assistenten worden het meest gebruikt? Waar en waarom gebruiken consumenten voice-assistenten nu en wat zouden ze in de toekomst willen? Vervolgens doorlopen we gezamenlijk een concrete checklist; hoe zorg je voor succes en wat zijn valkuilen? Tot slot denken we gezamenlijk na over de mogelijkheden voor de organisaties van de deelnemers die aan de training deelnemen. Met de opgedane theoretische en praktische kennis ben je klaar om een (volgende) stap te zetten op het gebied van voice!
Onze deskundige opleidingsadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 18.00 uur, op vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur en via WhatsApp op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur.
Wil je nog beter worden in je werk? Doorgroeien naar een hogere functie? Of ben je toe aan een carrièreswitch? Bij NCOI Opleidingen vind je opleidingen op ieder niveau in vrijwel elke branche. Je kunt voor elk vakgebied een online brochure aanvragen. Daarin lees je alles over onze opleidingen, studeren bij NCOI en wat dit jou kan bieden.
Kies uit meer dan 1.250
verschillende opleidingen en trainingen
Volg les bij een van onze 2.000+
bevlogen docenten
Opleidingsadvies op maat?
Onze deskundige opleidingsadviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 18.00 uur, op vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur en via WhatsApp op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur.