Wat is nodig om de dienstverlening binnen je organisatie te beheersen en te verbeteren? Welke kwaliteitssystemen kunnen ingezet worden en hoe creƫer je een klantgerichte bedrijfscultuur? Met dit korte programma verbreed je je kennis op het gebied van kwaliteits- en servicemanagement. Je verdiept je onder andere in diverse klanten, dienstverleningsconcepten en effectiviteitsverhoging. Na dit programma ben je in staat om de bestaande dienstverlening te monitoren en naar een hoger niveau te tillen.
Doelgroep
Houd je je bezig met het managen van dienstverleningsprocessen? Gaat je interesse uit naar het verbeteren van de kwaliteit en service binnen je organisatie? Dan is dit korte HBO-programma zeer geschikt.
Aanpak
In dit korte programma ontwikkel je inzicht in de belangrijkste pijlers omtrent kwaliteits- en servicemanagement. Je leert een klantgerichte bedrijfscultuur te creƫren, welke kwalititeitssystemen er bestaan en hoe effectiviteitsverhoging tot stand komt. Ook komen onderwerpen als klanten, verwachtingsmanagement en passend ketenmanagement aan bod. Kortom, je doet waardevolle kennis op om de kwaliteit en service binnen je organisatie te verbeteren. Bij vragen staan ervaren docenten uit het werkveld klaar om je verder te helpen.
Klassikaal, e-learning of virtual classroom
Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn.
Behoefte aan meer flexibiliteit? Met de lesvariant e-learning studeer je in je eigen tijd en in je eigen tempo op afstand. Je wordt online begeleid door een ervaren docent.
Voor de unieke combinatie van beide lesvarianten kies je voor virtual classroom. Hierbij volg je de lessen op vaste tijdstippen, met een docent Ć©n digitaal. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina op onze website.