INPRAKTIJK is het nieuwe informatieve, inspirerende magazine van Reed Business Opleidingen. Het blad zal 2 keer per jaar verschijnen, in het voor- en in het najaar, met interessante interviews, prikkelende verhalen uit de praktijk en verrassende actualiteiten. Met trots lanceert Reed Business Opleidingen het nieuwe magazine INPRAKTIJK.
“Wij begrijpen dat relevantie van opleidingen, toepasbaarheid in de praktijk en (tijds)investering steeds belangrijker worden binnen deze vakgebieden en proberen ons aanbod hierop aan te sluiten.” Aldus Paul Emons, directeur Reed Business Opleidingen. “We hopen met dit magazine mensen te informeren en inspireren.”
Het magazine wil de verzekeringsadviseur, financieel planner en de vastgoedconsultant aanspreken. In deze eerste editie: preventie is het sleutelwoord, innoveren als continu proces, beheersen van veiligheidsrisico’s. Zomaar een paar onderwerpen waarover u kunt lezen. “De bladformule is ontwikkeld op basis van de behoeften van de specifieke doelgroepen binnen de branches Techniek en Veiligheid”, vertelt Jurino Figaroa, Marketing Executive bij Reed Business Opleidingen. “We belichten actuele en relevante onderwerpen waar deze professionals in hun werk mee te maken hebben. De artikelen lopen uiteen van testimonials en succesverhalen van bestaande klanten tot en met reportages op locatie en interviews over trends, actualiteiten en ontwikkelingen binnen de markten.”
INPRAKTIJK zal naast print ook in een digitale versie verschijnen in de vorm van een interactieve PDF. Figaroa: “Deze variant vormt een mooie crossover tussen print en online. Klanten kunnen direct doorklikken naar relevante webpagina’s voor meer en aanvullende achtergrondinformatie over bijvoorbeeld opleidingen.” Lees de eerste editie online Liever de papieren versie op de deurmat? Neem dan een gratis abonnement.