Met trots lanceert Reed Business Opleidingen het nieuwe magazine INZAKE. “Wij begrijpen dat relevantie van opleidingen, toepasbaarheid in de praktijk en (tijds-)investering steeds belangrijker worden binnen deze vakgebieden en proberen ons aanbod hierop aan te sluiten.” Aldus Paul Emons, directeur Reed Business Opleidingen. “We hopen met dit magazine mensen te informeren en inspireren.”
INZAKE verschijnt naast print ook in een digitale versie in de vorm van een interactieve PDF. Figaroa: “Deze variant vormt een mooie crossover tussen print en online. Klanten kunnen direct doorklikken naar relevante webpagina’s voor meer en aanvullende achtergrondinformatie over bijvoorbeeld opleidingen.”
Gratis aanvragen
INZAKE is het informatieve, inspirerende magazine van Reed Business Opleidingen. Het blad zal 2 keer per jaar verschijnen, in het voor- en in het najaar, met interessante interviews, prikkelende verhalen uit de praktijk en verrassende actualiteiten.
Het magazine wil de verzekeringsadviseur, financieel planner en de vastgoedconsultant aanspreken. In deze eerste editie: kennis is de nieuwe currency, voorzichtig herstel aan de horizon met Dick Regenboog, start-ups zoeken kwalitatieve begeleiding van investeerders. Zomaar een paar onderwerpen waarover u kunt lezen. “De bladformule is ontwikkeld op basis van de behoeften van de specifieke doelgroepen binnen de branches Vastgoed en Financieel”, vertelt Jurino Figaroa, Marketing Executive bij Reed Business Opleidingen. “We belichten actuele en relevante onderwerpen waar deze professionals in hun werk mee te maken hebben. De artikelen lopen uiteen van testimonials en succesverhalen van bestaande klanten tot en met reportages op locatie en interviews over trends, actualiteiten en ontwikkelingen binnen de markten.”